The Shape of Things to Come
S3, E2: Kirsten's attachment to Charlotte has Sandy concerned; the new dean of discipline makes a decision that changes Marissa's life; Summer trumps her nemesis, Taylor Townsend, when planning the annual Kick-Off Carnival.