The Showdown
S2, E22: Dynamite with a lit fuse: Kirsten goes on a bender now that Carter's gone, Ryan can't figure what's up with Marissa, Caleb hits Julie with divorce papers, and the Seth-Zach rivalry turns into War of the Weirds.