Spider-Man The Sins of the Fathers, Chapter XI: Carnage
S3, E12: Baron Mordo turns Eddie Brock's cellmate, Cletus Kassidy, into a powerful and vicious alien monster named Carnage. When Carnage threatens Eddie's doctor, he becomes Venom and teams up with Spider-Man to stop Carnage.