Saint Seiya Omega The Son of the Hero! Ryuho vs Koga
S1, E4: While attempting to leave the Palaestra, Koga is stopped by an unknown student. The next morning the students cheer as Riyuho, the wearer of the Dragon cloth has returned. Ryuho is adored by students and faculty alike, but there is a tension between him and Koga.