The Story of the Fiend Prince: A Man Called Legend
S1, E3: As Rao's tragic past is revealed, he continues to fight Zeu and the royal army. Meanwhile, General Are seeks revenge and leads his tanks into battle against the trio who stole a tank from the royal army.