The Story of the Fiend Prince: The Fiend Beelzebub
S1, E6: A furious Beelzebub overwhelms the bug men with his diabolical powers, and Rao and Thief infiltrate the King's Army's mega-aircraft carrier to stop Zeu. Rao and Zeu clash, but Zeu is hard to defeat.