Waco The Strangers Across the Street
S1, E2: ATF agent Jacob Vasquez (John Leguizamo) begins undercover surveillance on the Mount Carmel compound and befriends David Koresh (Taylor Kitsch) in hopes of finding illegal weapons or other activity.