The Summer With Stars, Stripes, and Chicken Fights
S1, E2: The Fourth of July arrives and everyone gathers at Ilan's house for a party. However, things get tense when Hunter confronts Ilan, Reid tries to sort it out with Milo, and a cockfight reveals a surprising truth.