The Three of Us Are Go! We Are the Princess Precures!
S1, E5: Kirara refuses to join the Pretty Cures even though she has transformed into Cure Twinkle; Haruka, who wants Kirara to join the Pretty Cures, goes to where Kirara works as a model after school.