The Uniform
S2, E11: Danny and Jackie investigate a murder at a diner where a witness claims a uniformed officer fled the scene after shots were fired. Meanwhile, Franks clashes with the mayor who wants to exploit 9/11 and terrorism to encourage new NYPD recruits.