The Very Good Bagel
S4, E3: After weeks of going back and forth with their relationship problems, Zoe and Wade finally start making progress. Lemon reminisces about her high school days and enlists AnnaBeth and Crickett (recurring guest star Brandi Burkhardt) to crash George's parents' lake house. While rescuing the girls from their fun night, George and Lavon make drastic decisions regarding their love lives.