The Unstoppable Yellow Yeti The Winterton is Coming/ First Supper
S1, E101: Osmo meets the yellow yeti Gustav after his arrival, while his distant cousin Rita immediately suspects that a monster is afoot. Gustav plays chef for Osmo and Rita's family dinner.