The Woman in the Car
S1, E11: When a woman’s burned body is found in a car with signs that her child was kidnapped, Brennan and Booth suspect the father, Carl Decker. But things get complicated when Decker turns out to be in the witness protection program. In two days he is scheduled to testify before a grand jury that his company has been sending defective body armor to Iraq.