The World Between Us: After the Flames
S1, E6: Zheng-Guang and Lin argue about the autonomous statute on the homeless. Jia-Wei and Li-Yun's relationship is unstable due to their troubled son Guan-Jun. He sinks into tackling the problems facing his company to forget the sense of powerlessness his family gives him.