The World Between Us: After the Flames
S1, E5: The fight between the Justice Party and the Democracy and Peace Party grows violent. You-Ming resolves a fight between Guan-Jun and Jia-Wei. Jia-Wei is elected as the director, and a banquet is held at the hotel. Zi-Qiang and Zheng-Ming return to Zi-Qiang's hometown to care for Mei-Zhi after receiving news of her illness. Xing-Zhu helps research Mei-Zhi 's illness while Zi-Qiang is gone for days.