The World Between Us: After the Flames
S1, E2: Luo, a schizophrenia patient suspected of the murder of a bailiff, was found not guilty and was sentenced to 5 years in custodial protection. The prosecutor blames the verdict on the sloppy work of the assessing physician while enraged citizens harass Luo’s family. Meanwhile, Luo’s son is in need of money and reaches out to an online lender.