Theatricality
S1, E20: Will asks the Glee club to channel their inner Lady Gaga and use the pop singer's songs to express themselves. Meanwhile, Tina comes out of her shell and begins to accept herself, Rachel faces a life-changing challenge and Finn has a wake-up call about his relationships.