Desperate Housewives There's Always a Woman
S5, E6: One of Carlos's clients asks him to travel abroad with her for two months, but Gaby is less than pleased when she discovers the reason for the woman's generous offer. Meanwhile, Lynette thinks Tom is cheating on her, and Susan breaks up with Jackson. Elsewhere, the bond between Bree and Katherine grows, as Bree hatches a matchmaking plan.