Yu Yu Hakusho Three Monsters
S1, E6: Three demon bandits muscle their way into King Yama's vault, taking the three Artifacts of Darkness. Yusuke must retrieve the artefacts and bring the thieves to justice before they let their powers loose upon the Earth.