Threesomes in Joshua Tree
S1, E2: Brooks tries to keep it together as her relationship crumbles before her Hudson Jeans launch; Grace Ann faces fallout with her agents as she clashes with Sarah Jane's advice; a trip to Miami offers a new start until headlines blow it up.