Timmy's Seaside Rescue
S1, E1: It’s Timmy and his Nursery friends' first ever trip to the Seaside. A day of beach fun - with sandcastles, rock pools, paddling, splashing and shells – it’s interrupted when Timmy's beloved Teddy and stowaway Bumpy are washed out to sea on a raft. Can brave Timmy save the day?