Dino Ranch Tinhorn Trouble/ Family Comes First
S1, E106: When the Tinhorns trick the Dino Ranchers, Min proves that no matter the circumstances, everyone should always do the right thing and help; Pitted against the Tinhorns on Rancheroo Day, Jon learns that family is more important to him than winning.