90210 'Tis Pity
S4, E22: Navid grows suspicious that Liam and Silver have got together, so he decides to confront Liam on the red carpet at a movie premiere. Meanwhile, Annie and Caleb try to fight their attraction to each another, but finally give in to temptation. Naomi has been hired to plan the wedding of an heiress but discovers that she knows the groom a little too well.