Elisabeth Rioux: Unfiltered To Be Determined
S1, E6: After missing the birth of Dolores' child, Elisabeth questions her workload; she celebrates the hair care collaboration in Italy and then returns to Quebec for a family dinner party hosted by her grandmother, Carolle.