Does Murder Sleep? To Kiss or Kill
S1, E6: When a home invasion leaves Bill Ross murdered in his sleep, detectives in Shelbyville, Tenn., scramble to uncover the identity of a pair of masked men; as they dig deeper, they discover a troubling web of secrets and lies.