To Lean In, Or To Let Go
S7, E2: Vanessa and Archer disagree on how to handle the victim of a motorcycle accident; Scott and Charles deal with a UNICEF negotiator with repressed trauma; Hammer and Halstead treat a high schooler with Addison's disease and a clingy mother.