Elisabeth Rioux: Unfiltered To Meet or Not to Meet?
S1, E3: Elisabeth organises a family getaway at a cottage and has a candid conversation with her sister, Chloe; Laurie oversees a stressful photoshoot for the new line of Hoaka's plus-size swimsuits when one of the models is a no-show.