Christina On the Coast Tore Down From The Floor Down
S1, E4: A couple wants to update the master bedroom and bathroom in their Costa Mesa, CA, home. Christina helps to merge their tastes into one design. While she's a fan of rustic decor, he prefers modern, clean and contemporary.