Tower of David
S3, E3: As fugitive Nicholas Brody finds himself in increasingly desperate straits, he returns to his faith for guidance in an unexpected way. Back in DC, Carrie struggles to connect with Saul when a mysterious man offers to help her, but at a great cost.