Trapped Beneath the Sea, Part 1
S6, E1: Neely Capshaw returns to Baywatch. Meanwhile, Stephanie recruits Olympic hopeful Cody Madison. Elsewhere, an offshore oil rig collapses, trapping Cody, Neely and four other people.