Trapped
S1, E1: Swedish Minister of the Interior Eva Basarto Henriksson is kidnapped during a speech in Järva, a special lawless zone. Agent Fredrika is blamed for the abduction tries to gain redemption by enlisting Emir, a former MMA fighter.