Bail Jumpers True Crime, Speed and Secret Societies
S1, E1: In North Carolina, Kay and John's fugitive, Michael, likes to drive fast. In Memphis, Tony and Harvey arrest Courtney, who claims her charges are bogus. In Minneapolis, Christina lets Reggie and Garrett in on a conspiracy.