Trust, Lust, And Must
S1, E6: Daniel falls in instant lust with a mysterious beauty he sees in the 'Mode' lobby and asks for Betty's help in finding out the lady's identity. Meanwhile, Betty and Hilda scramble to raise cash when they get some unexpected news, and Wilhelmina must deal with an unexpected house guest: her daughter.