Truth, Justice And The American Way
S1, E14: Supergirl battles with Master Jailer (Jeff Branson), who is tracking and killing escaped Fort Rozz prisoners; Cat hires an additional assistant (Italia Ricci), who tries to one-up Kara; James and Kara don't agree on the DEO's methods.