The Wanderer: Destinations Unknown Türkiye: Echoes of Eternity
S2, E1: From witnessing sunrise over Mount Nemrut's ancient statues to wandering through Mardin's golden streets and Gaziantep's mosaic treasures, Alex and Bettany uncover the layers of Türkiye's southeast. Blending history, warmth, and wonder, their journey reveals a land where stories from 10,000 years ago still live and breathe.