Unity Day
S1, E9: Clarke and Finn attempt to broker peace with the Grounders but all hell breaks loose when Bellamy, Jasper and Raven show up armed and ready for battle. Octavia and Lincoln (guest star Ricky Whittle) grow closer. Meanwhile, tragedy strikes during the Unity Day celebration on the Ark.