Up, down and round the farm
S2, E5: Jeremy competes in his own "Farmkhana" using an old Subaru and the backdrop of English farmland. James tries out the tiny Volkswagen GT, and Richard speeds over sand dunes in Dubai. The celebrity face-off pits Dominic Cooper against Bill Bailey.