Valentine's Day 4: Twisted Sister
S6, E14: Valentine’s Day is here again which means “Juliana” and “Clive” are back, however, things get worrisome when Claire starts sensing Phil may be more into Juliana than her! Elsewhere, Jay goes from feeling disappointed to scared when Gloria’s visiting sister, Sonia, becomes a larger deterrence for a romantic evening with Gloria than he thought. And, Mitchell and Cameron get themselves in a very precarious situation with their good friend Anders.