Dinosaur Train Valley of the Stygimolochs / Tiny Loves Fish
S1, E1: Buddy wonders if he'll grow horns when he gets older, so Mrs Pteranodon takes him to visit some dinosaurs called Stygimolochs, who have impressive horns, Mr Pteranodon shows the kids all about fishing.