Life in Pieces Video Piercing Model Hangover
S3, E21: Jen and Greg get surprising news. Sophia wants to get a second piercing in her ear, to Heather and Tim's dismay. Colleen and Matt send out a video thank you message for their wedding gifts and that irritates the family.