Walls
S2, E15: Once again Jules chooses to get too involved in Travis' life. Ellie decides to step in and tell Jules it's time to stop being so clingy. Meanwhile, Bobby and Laurie partner up to bring Penny Can to the masses and Andy teaches Grayson a lesson in friendship.