Know Where to Hide - Wie niet weg is… What a Rollercoaster
S1, E3: The VIPs are in Walibi Holland, an iconic amusement park that provides the perfect backdrop for an exciting new round. As the Hider hides among roller coasters and merry-go-rounds, everyone else try their best to find them.