Whatever the Case May Be
S1, E12: Kate and Sawyer get more than they bargained for when they stumble across a beautiful waterfall in a previously unexplored part of the jungle. They dive into the water but discover two bodies, still strapped to their aeroplane seats. Kate spots a silver case, which she brings up and claims as her own, but Sawyer has other ideas.