WhatsApp
S1, E1: Do you check WhatsApp every five mintues ? You can't help it, because the app is designed to make you feel uninhibited and to encourage you to share more and more. Here’s how the instant messaging app has taken over your life and made you addicted to your smartphone. All so Facebook can make even higher profits.