When in Rome
S1, E1: Upon arrival in Rome, Bobby Flay is ready for gelato, and Giada De Laurentiis has her eye on her favourite Pizza Bianca; they learn about four iconic pastas and explore neighbourhoods they love before sharing a Roman meal with Giada's mum.