Who Are You?
S1, E6: Catherine breaks department rules when she takes on the case of her ex-husband, who has been accused of rape. Meanwhile, Warrick and Sara search for a missing bullet that will either exonerate or indict a cop for murder. Elsewhere, Grissom and Nick investigate when a female skeleton is found buried in cement under a house.