Who Helped Hinami Go Major
S1, E2: Ryuu-san reminisces on how he got into idols, and how Suuko was involved in taking his love away. Not to be outdone, Ryuu-san enters into a competition with Suuko in order to see who can take their favorite idols into the big time.