Chicago Med Who Should Be the Judge
S5, E16: A convicted murderer's escape hits close to home when several team members end up in danger. Dr. Charles and Dr. Halstead clash over patient treatment plans and Dr. Choi and April discover the truth about a patient's scam. Maggie receives good news.