The Real Friends of WeHo Wigging Out
S1, E3: The group heads to Pride to support Todrick's performance. Brad helps Curtis navigate his role within the gay community, while Jaymes worries about Joey attending his Wigs & Wine party. Tensions rise within the group during dinner.