Yes/No
S3, E10: When Will tries to plan a special surprise for Emma, he enlists the Glee club to help him sweep her off her feet. Meanwhile, Becky sets her sights on Artie, and Finn makes an announcement about his life plans after high school that surprises the Glee club.